از شماره‌ ویژه گیلان فصلنامه صنوبر رونمایی شد

طی مراسمی در گیلان از شمارۀ سیزدهم و چهاردهم فصلنامه صنوبر رونمایی شد.

مراسم رونمایی از شمارۀ ویژۀ  استان گیلان فصلنامه صنوبر، در روز چهارم آبان ماه با حضور نویسندگان و تیم‌ اجرایی این نشریه در مرکز اکوتوریسم جیرسر‌باقرخاله واقع در تالاب‌انزلی برگزار شد.

در بخش آغازین این رویداد، مانیا شفاهی مدیرمسئول فصلنامه صنوبر ضمن خوش‌آمدگویی به مدعوین از رسالت این نشریه درمورد محتوای این شماره توضیحاتی داد. وی از اختصاص این شماره به ظرفیت‌ها و دغدغه‌های طبیعی استان‌ گیلان سخن گفت. سپس آلن پطروسیان به عنوان دبیر اجرایی این رویداد از اهمیت توجه به منابع‌ غنی طبیعی و فرهنگی گیلان و تجربیاتی که در این راستا داشته‌ است برای مدعوین صحبت کرد.

پس از بخش آغازین، چهار نفر از نویسندگان شمارۀ مذکور (نسیم طواف‌زاده مدیرعامل مؤسسۀ مردم‌نهاد سبزکاران، زهرا جنسی رئیس‌هیئت مدیرۀ جمعیت زنان وجوانان حافظ محیط‌زیست گیلان، کامبیز عمویی مدیر اجرایی پروژۀ مرکز اکوتوریسم جیرسر‌باقرخاله و محمّد لاهوری مدیرعامل مؤسسۀ مردم‌نهاد موج‌شکن‌ انزلی) در خصوص مطالبی که در این شماره از فصلنامه صنوبر ارائه کرده‌اند سخنرانی کردند.

سایر نویسندگان و مدعوین نیز (به شرح زیر) به طور مختصر از مقالات خود و همچنین اقدامات فصلنامه صنوبر در استان‌ گیلان سخن گفتند و در پایان برنامه ضمن رونمایی از این شماره ، با تقدیم اثر پرنده‌نگری آلن پطروسیان (تصویری از حواصیل زرد – در حین پرواز بر فراز تالاب انزلی) به مانیا شفاهی، از وی قدردانی شد.
نیما فریدمجتهدی، سمانه نگاه، مریم عبدالمحمدی، سجاد حسینی، گلنار شفیع‌پور، حبیب محمودی چناری، محمد مه‌رو، فروزان باقرزاده، میلاد سلطانی آزاد، گوهر یوسف‌زاده و پریشا همامی، نویسندگان این شماره از فصلنامه بودند که در این مراسم شرکت داشتند.

عکس ها از مینا حسینی

پیام بگذارید